Умови для оптових клієнтів

Як стати нашим партнером

1) Заповніть форму або напишіть лист на пошту  [email protected] с темою «Хочу стати дропшиппером», вказав при цьому усі свої дані та посилання на ресурс, на якому плануєте продавати наш товар;

2) Після ознайомлення з Вашим ресурсом ми зв'яжемося з вами для детального обговорення умов співпраці;

3) Надамо Вам YML-файл або Excel-файл с доступними позиціями і цінами для вигрузки нашого товару.

 

4) Вигружайте товар на свій ресурс і починайте продавати. 

 

Умови співпраці за системою дропшиппінг


1) Стандартно дропшипперам надається унікальний промокод на знижку 5% від роздрібної ціни на сайті, незалежно від способу сплати;

2) Замовлення дропшиппер оформлює самостійно на сайті із зазначенням всіх реквизитів кінцевого покупця;

3) Дропшиппер може продавати товар за ціною відмінною від нашої роздрібної ціни;

4) Якщо замовлення оформлюється наложним платежем, то Дропшиппер в коментарі вказує ціну, по якій він продав товар своєму клієнту. УВАГА: роздрібна ціна дропшиппера  має дорівнювати або перевищувати "обов'язковий платіж" (роздрібна цна сайту-5%). Заробіток дропшиппера - різниця між його роздрібною ціною та "обов'язковим платежем". Виплату за успішні замовлення здійснюємо два рази на місяць кожного 16-го та 1-го числа на картку дропшиппера; 

5) Якщо сплата за замовлення здійснюється за 100% передоплатою, то Дропшиппер може одразу сплатити замовлення на сайті під час оформлення. В такому разі винагорода залишається у Дропшиппера;

6) З боку Дропшиппера має бути внесений "гарантійний платіж" на особистий баланс у розмірі 500 грн. Саме із суми "гарантійного платежу" ми утримуємо 100 грн за кожну не забрану посилку його клієнтом.;

7) В товарному чеку, котрий вкладається в посилку - ціна товару, бренд та наш сайт не вказується. Він слугує для обміну або повернення 

 

8) СМС клієнту Дропшиппера ми не відправляємо. СМС приходить клієнту тільки від перевізника, сповіщуючи його про прибуття товару на відділення. Тому ми рекомендуємо Дропшипперу особисто інформувати своїх клієнтів про те, що їх посилка відправлена та передавати №ТТН для відслідковування.

 

9) Якщо протягом місяця з боку Дропшиппера не надходили замовлення, то промокод автоматично анулуюється. Ми, в такому разі повертаємо решту суми "гарантйного плтатежу" на карту дропшиппера. 

 

Повернення і обмін 

У разі виявлення фабричного браку, або невідповідності товару замовленому, повернення приймається за наш рахунок, в встановлені законодавством терміни. 

 

Правила використання торгового знака КОНФІСКАТ 

Оскільки ми є офіційним власником торгового знака «Конфіскат», то назва «Конфіскат» можна використовувати тільки в описі товару або в назві виробника. 

Не можна використовувати "Конфіскат"   в назві сайту, групи або сторінок в соцмережах. 

Залишилися питання? Телефонуйте за номером +38 067 629 76 15 або напишіть нам у Вайбер.

Давайте заробляти разом!