Конфіскат
Укр
En

☎ +38 (067) 777-38-71 8:00 - 21:00
☎ +38 (073) 777-38-71 8:00 - 21:00
☎ +38 (050) 777-38-71 8:00 - 21:00
Контакт з нами
Питання та відповіді
ПОКУПКИ
ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ЧИ ЦІНИ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ І У роздрібних?

Вибираючи товар, часто доводиться стикатися з тим, що вартість обраної речі істотно відрізняється в різних інтернет-магазинах. На деякі категорії різниця становить всього кілька відсотків, але часом вона досить істотна. Природно, низька вартість приваблює, але в той же час виникають і побоювання. Адже невідомо, чому саме ціна так істотно відрізняється в вигідну для покупця бік. Так що хочеш не хочеш людина починає шукати підступ.

Як оформити замовлення?
1. Як я можу оформити замовлення?

Замовлення в нашому інтернет-магазині Ви можете оформити наступним чином:

  • через Корзину на нашому сайті https://konfiskat.ua/ua
  • купити в 1 клік на нашому сайті https://konfiskat.ua/ua
  • за допомогою
  • нашій гарячої лінії, зателефонувавши з 8:00 до 21:00:

☎ +38 (067) 777-38-71
☎ +38 (073) 777-38-71
☎ +38 (050) 777-38-71

2. Як я можу оплатити замовлення?

У нашому інтернет-магазині Ви можете оплатити своє замовлення наступним чином:

  • банківською картою на сайті

  • готівкою при отриманні замовлення (накладений платіж).



3. Чи можу я внести зміни в замовлення?

Ви можете змінити своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для того щоб внести зміни в замовлення, зв'яжіться з нашою гарячою лінією. Час роботи щодня з 8:00 до 21:00.

4. Як я можу скасувати своє замовлення?

Ви можете скасувати своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для скасування замовлення зв'яжіться з нашою гарячою лінією. Час роботи щодня з 8:00 до 21:00.

Які умови доставки?
1. Який термін реалізації замовлення?

Замовлення ми реалізуємо після його оформлення протягом 3 робочих днів.

2. Вартість доставки?

Детальніше про спосіб і вартість доставки дивіться тут: https://konfiskat.ua/ua/dostavka-i-oplata/

3. Яким чином можна отримати посилку?

Ви можете отримати свою посилку:

  • в найближчому відділенні «Нової Пошти»;

  • за вказаною Вами адресою за допомогою «Укрпошти»

4. Чи можу я змінити адресу доставки?

Ви можете змінити адресу доставки Вашого замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для того щоб внести зміни в замовлення, зв'яжіться з нашою гарячою лінією. Час роботи щодня з 8:00 до 21:00.

5. Є можливість самовивозу замовлення?

У нашому інтернет-магазині послуга самовивозу недоступна.

6. Скільки у мене є часу на оплату замовлення?

На оплату замовлення у Вас є 3 дні з моменту підтвердження. По закінченню цього часу замовлення буде автоматично анульовано. Замовлення післяплатою ми відправляємо відразу, за посилку Ви заплатите в момент отримання.

7. Чи можу я відстежувати своє замовлення?

Посилку Ви можете відстежити тут: https://novaposhta.ua/ru/tracking або тут: http://ukrposhta.ua/vidslidkuvati-forma-poshuku , в залежності від обраної поштової служби.

Як повернути або обміняти товар?
1. Скільки у мене є часу на повернення товару?

На повернення товару у Вас є 14 днів з моменту отримання посилки.

2. Які умови повернення / обміну товару?

Согласно Закону Украины 3161-IV от 01.12.2005 «О защите прав потребителя», нижнее белье входит в перечень товаров надлежащего качества и не подлежат обмену или возврату, при условии, что они не являются браком. В список попадают бюстгальтеры, трусы, боди, топ, корсеты и купальники.


Если заказанные товары не подошли, или же вы обнаружили другие проблемы в течение 14 дней после покупки, вы можете обменять их на другой размер или другую модель. Если Вы не можете подобрать товары на замену, Вам будет возвращена стоимость товаров.

*важно:
Возвращаемые изделия должны быть товарного вида (иметь ярлыки, бирки, фабричную упаковку, не иметь следов использования и ношения и т. д.);
Отсутствие признаков использования товара;
В случае возврата товара, предлагаемого в составе комплекта, необходимо вернуть все составляющие комплекта.
Не допускается нанесение на упаковку надписей, адресов и прочего. Пересылая посылку по почте, используйте дополнительную упаковку. Товары в коробках с нанесенными адресами, либо оклеенных скотчем без дополнительной упаковки не принимаются.
В случае выявления признаков использования товара, мы оставляем за собой право отказать в возврате.

3. Хто оплачує повернення товару належної якості?

При поверненні товару належної якості Покупець відправляє товар продавцеві відповідно до отриманих інструкцій за свій рахунок не пізніше 14 календарних днів з моменту отримання товару. Зверніть увагу, ми не приймаємо повернень, відправлених післяплатою.
Доставка оплачується покупцем, у разі повернення або обміну товару. Повернення коштів відбувається протягом 1-3 робочих днів після отримання товару, що повертається нами на пошті. У разі виявлення браку виробництва або помилка працівників магазину, доставку оплачує магазин *

* Під помилкою магазину мається на увазі:

  • вислана не та модель;
  • висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;
  • колір моделі не відповідає фотографії (наприклад, замість чорних, туфлі виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво-червоний - кораловий), в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
  • надіслана явно бракована модель.

4. Яким чином я отримаю повернення грошових коштів, якщо замовлення було оплачено банківською картою на сайті?

Повернення грошових коштів при оплаті замовлення банківською картою на сайті здійснюється на банківську карту, дані якої необхідно вказати, зв'язавшись з нашою гарячою лінією. Час роботи щодня з 8:00 до 21:00.

5. Яким чином я отримаю повернення грошових коштів, якщо замовлення було оплачено готівкою при отриманні?

Повернення грошових коштів при оплаті замовлення готівкою здійснюється на:

  • банківську картку, її реквізити необхідно вказати в бланку повернення;

  • готівкою у відділенні «Нової Пошти» або «Укрпошти», адресні дані необхідно вказати в бланку повернення.

6. Чи можу я забронювати товар?

Додавання товару в кошик не означає його бронювання. Щоб мати гарантію того, що товар не буде проданий, необхідно оформити замовлення.

7. Чи можу я приміряти товар перед покупкою?

У нашому інтернет-магазині тільки при виборі доставки в відділення Нової Пошти ви зможете здійснити примірку, а також можливість візуального огляду. При виборі іншого типу доставки ця послуга не надається. Якщо у вас є сумніви з приводу вибору правильного розміру, будь ласка, перевірте виміри товару в таблиці розмірів, відгуки або зв'яжіться з нашою гарячою лінією. Час роботи щодня з 8:00 до 21:00.

Як підібрати правильно розмір?
1.Як вибрати розмір?

Якщо у вас є схожі товари такої марки, які добре підходять Вам, то кращий спосіб правильно вибрати розмір - подивитися маркування на минулих покупках і замовити такий же.

При першій покупці кращим варіантом буде визначити свій розмір за таблицями відповідності, після чого вибрати товар за розміром.

2. Як визначити мій розмір взуття?

Для визначення розміру взуття потрібно виміряти довжину стопи. Вимірювання проводять стоячи, босоніж, рівномірно розподіливши масу тіла на обидві ноги, між перпендикулярами від кінця найбільш виступаючого пальця і найбільш виступаючої частини п'ятки.

3. Чим відрізняються довжина стопи і довжина устілки?

Взуттєва колодка, для виготовлення взуття, завжди трохи більше стопи, для якої вона призначена, інакше її буде важко надягати і неможливо носити. Тому устілка, довжина якої дорівнює довжині сліду взуттєвої колодки, завжди довше стопи на величину функціонального припуску.

В Україні ця величина дорівнює 1 см, в Європі - 1,3-1,5 см (саме тому українські розміри відрізняються від європейських), в дюймових англійських і американських системах - 1/3 дюйма (приблизно 0,85 см). Різні марки можуть використовувати власні мірки, і їх розміри можуть істотно відрізнятися від стандартних (тому європейські розміри деяких марок збігаються з українськими).

У всіх розмірних таблицях на нашому сайті вказані довжини стопи, тому при виборі розміру по таблиці ніяких припусків враховувати не потрібно. Результат вимірювань потрібно округлити в більшу сторону до 0,5 см і знайти отримане значення в таблиці розмірів.

4. Як визначити мій розмір одягу?

Для визначення розміру одягу потрібно виміряти три параметра:

1) Обхват грудей - максимальний горизонтальний обхват, виміряний при нормальному диханні. Вимірювальна стрічка повинна проходити по лопатках, під пахвами і самим виступаючим точкам грудей.

2) Обхват талії - обхват природної лінії талії між клубовими кістками і нижніми ребрами, при нормальному диханні, випроставшись і несучи розслабленого животом.

3) Обхват стегон - горизонтальний обхват, виміряний по найбільш виступаючим точкам сідниць.

Вимірювання проводять без одягу, вимірювальна стрічка повинна прилягати до тіла без провисання, що не деформуючи натягом м'які тканини, і розташовуватися строго горизонтально. Результати вимірювань потрібно співвіднести з таблицею розмірів. Якщо отримані значення виходять за межі стандартних інтервалів і потрапляють в різні розміри, то потрібно орієнтуватися на більший з них.

5. Як визначити розмір одягу для дитини?

Багато виробників дитячого одягу маркують свої товари за віком дитини (в місяцях або в роках). Однак діти ростуть по-різному і в одне й те ж віці можуть мати різні розміри. Тому для вашої зручності ми переводимо всі дитячі розміри в зростання дитини в сантиметрах і рекомендуємо використовувати ці параметри для вибору дитячого одягу.

Як застосовувати промокод?
1. Де вводити промокод?

В Кошику покупця є поле, в яке необхідно ввести промокод. Після вірного заповнення в Кошику з'явиться ПОДАРУНОК-СЮРПРИЗ, який Ви отримаєте разом зі своїм замовленням. Промокод необхідно вводити в Кошику, використовуючи великі латинські літери.

2. Чи можна використовувати промокод в офлайн магазині

Промокод діє тільки в інтернет-магазині.

Як отримати посилку Meest?
Отримати в точці Pudo

1. Отримайте SMS про прибуття посилки в точку PUDO (в SMS адресу отримання, графік роботи і способи оплати).
2. Сплатіть вартість доставки, перейшовши за посиланням з SMS в платіжних терміналах.
3. Відвідайте точку PUDO, зазначену в SMS, назвіть співробітнику номер посилки і отримаєте попередньо оплачене відправлення.

Отримати в почтомате

1. Отримайте SMS-повідомлення про доставку.
2. Увійдіть в мобільний додаток «Mіст-Експрес».
3. Відскануйте QR-код на почтомате за допомогою мобільного додатку.
4. Виберіть посилку для видачі в особистому кабінеті мобільного додатка «Mіст-Експрес».
5. Сплатіть доставку.
6. Введіть код з SMS-повідомлення в особистому кабінеті мобільного додатка.
7. Заберіть вашу посилку з відкрилася осередку почтомата і закрийте її.
8. Підтвердіть отримання відправлення, натиснувши кнопку «ОК» в мобільному додатку.

отримати кур'єром

1. Отримайте посилку за вказаною адресою у зручний час.
2. Отримайте SMS про доставку посилки за допомогою кур'єра.
3. З вами обов'язково зв'яжеться кур'єр для підтвердження отримання посилки і узгодить зручний для вас час.
4. Сплатіть доставку. Отримайте посилку.