Доставка і оплата

ЗБІР ЗАМОВЛЕННЯ:
Збір замовлення може займати від 1го до 3х днів 

ДОСТАВКА:
«Новою Поштою» в будь-яку точку України 1-3 дні   після повного збору замовлення.
«Укрпошта» в будь-яку точку України.
«Від дверей до дверей» - даний сервіс надається за погодженням з клієнтом. Доставку виробляє компанія "Нова Пошта". Звертайтесь до свого оператора.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
Доставку оплачує одержувач.

ОПЛАТА:
▪️ Накладений платіж - оплата замовлення при отриманні посилки після огляду. Послуги з перекладу післяплати і банківську комісію оплачує клієнт.
▪️ 100% передоплата. Рахунок для передоплати можна знайти в особистому кабінеті.
▪️   Мінімальна вартість замовлення - 200 грн.

Будь ласка, зберігайте чек про оплату, товарний чек і упаковку протягом гарантійного терміну експлуатації.

ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ
Отримуючи товар на пошті, ви маєте право перед оплатою замовлення, приміряти, подивитися і оцінити, наскільки якість замовленої продукції влаштовує вас. Чи підходить вам розмір і фасон. Почтомати Meest - без можливості огляду.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІНУ ТОВАРУ

Ви можете повернути покупку протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, за умови, що:

• товар не був у використанні / вживанні;

• збережений товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, пакування, комплектність;

• у Вас зберігся розрахунковий документ, вкладений в посилку.

Вартість доставлення по поверненню / обміну товару оплачує покупець *.

* Виключення: виробничий брак або пересорт (інший розмір, колір або артикул). В такому випадку, повернення здійснюється нашим коштом.

Товари після експлуатації, замовлені в інтернет-магазині konfiskat.ua, обміну та поверненню не підлягають.

Якщо повертається товар не підлягає обміну і поверненню, відправлення назад відбувається за кошти клієнта.

Повернення акційного товару

• обмін і повернення здійснюється за ціною товару на момент придбання;

• якщо умовою отримання знижки було придбання декількох товарів, то товари вважаються комплектом. У разі повернення неповного комплекту клієнтові повертається вартість повернутого товару за вирахуванням повної суми отриманої знижки.

Як повернути товар:

1. Заповніть бланк повернення (відправляється із замовленням).

2. Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому.

3. Отримайте гроші на банківську карту.

Термін повернення грошових коштів — протягом 7 робочих днів з моменту отримання повернення.

Як обміняти товар:

1. Заповніть бланк обміну (відправляється із замовленням).

2. Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому.

3. Оформіть на сайті нове замовлення, вказавши в коментарі «На обмін». 

Адреси для повернення:

Новая почта:  м. Одеса, відділення Нової Пошти № 126,  отримувач  Жердієва Алла Валентинівна 093-814-05-87

Укрпочта: м. Одеса, 65047, вул. Плієва, 1Б, отримувач  Жердієва Алла Валентинівна 093-814-05-87

* Відповідальність за правильність оформлення відправлення повернення несе клієнт.

Просимо Вас врахувати кілька нюансів при оформленні посилки на пошті:

• не допускається нанесення на пакування написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткове пакування. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткового пакування не приймаються;

• повернення грошей або обмін на інший товар, проводиться лише після того, як посилка повернуто в магазин;

• повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають оцінені післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;

• при заповненні бланка на відправлення посилки, обов’язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена ВАРТІСТЬ посилки» оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник;

• номер товарно-транспортної накладної який ви отримаєте на пошті після того як вишліть посилку з поверненням, повідомляти нам не обов’язково. Всі посилки відправлені за вищевказаними адресами забираються нашим кур'єром згідно з графіком.