Ви можете повернути покупку протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, за умови, що:
• товар не був у використанні / вживанні;
• збережений товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, пакування, комплектність;
• у Вас зберігся розрахунковий документ, вкладений в посилку.
Вартість доставлення по поверненню / обміну товару оплачує покупець *.
* Виключення: виробничий брак або пересорт (інший розмір, колір або артикул). В такому випадку, повернення здійснюється нашим коштом.
Товари після експлуатації, замовлені в інтернет-магазині konfiskat.ua, обміну та поверненню не підлягають.
Якщо повертається товар не підлягає обміну і поверненню, відправлення назад відбувається за кошти клієнта.
Повернення акційного товару
• обмін і повернення здійснюється за ціною товару на момент придбання;
• якщо умовою отримання знижки було придбання декількох товарів, то товари вважаються комплектом. У разі повернення неповного комплекту клієнтові повертається вартість повернутого товару за вирахуванням повної суми отриманої знижки.
Як повернути товар:
1. Заповніть бланк повернення (відправляється із замовленням).
2. Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому.
3. Отримайте гроші на банківську карту.
Термін повернення грошових коштів — протягом 7 робочих днів з моменту отримання повернення.
Як обміняти товар:
1. Заповніть бланк обміну (відправляється із замовленням).
2. Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому.
3. Оформіть на сайті нове замовлення, вказавши в коментарі «На обмін».
Адреси для повернення:
Нова пошта: м. Одеса, відділення Нової Пошти № 126, отримувач Драгомір Лілія Павлівна, т. 067-392-37-68
Укрпошта: м. Одеса, 65047, вул. Плієва, 1Б, отримувач Драгомір Лілія Павлівна, т. 067-392-37-68
* Відповідальність за правильність оформлення відправлення повернення несе клієнт.
Просимо Вас врахувати кілька нюансів при оформленні посилки на пошті:
• не допускається нанесення на пакування написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткове пакування. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткового пакування не приймаються;
• повернення грошей або обмін на інший товар, проводиться лише після того, як посилка повернуто в магазин;
• повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають оцінені післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
• при заповненні бланка на відправлення посилки, обов’язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена ВАРТІСТЬ посилки» оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник;
• номер товарно-транспортної накладної який ви отримаєте на пошті після того як вишліть посилку з поверненням, повідомляти нам не обов’язково. Всі посилки відправлені за вищевказаними адресами забираються нашим кур'єром згідно з графіком.